Packhjälp, nostalgitripp och spindelväv...

Idag har min kära mor varit här och hjälpt mig packa och framför allt strukturera upp allt.
 
Från gårdagens kaos och akrobatiska klättrande till att alla kartonger står snyggt uppradade i ett hörn och det faktiskt finns massvis med golvyta. Känns skönt!

 
I en av kartongerna som min mor hade med sig var det dock en mindre trevlig överraskning!
Spindelväv!!! Yuck!! Rörde inte den kartongen...

 
Mitt i allt kaos hittade jag ett par gamla byxor som min mor propsade på att fotografera medan jag höll. 
Kan ni fatta att jag kunde ha dem för 3 år sedan?? =O

 
Jisses vad jag inte vill tillbaka till att vara så stor...
Nu är nästan allting nedpackat. Så imorgon är det dags att börja städa.
Men först blir det Halloween-fest =)
Trevlig helg på er!!

Kommentera här: