Trött, tröttare, tröttast...

Dricker lite vin, vitt. Har nyss ätit en mindre god middag. Trodde att jag hade ris hemma men aj så fel jag hade. Planen var att göra en laxfilé med god sås och ha ris till. Istället fick det bli fullkorns-couscous. Det smakade gamla tofflor. Inget jag rekomenderar! Det gick ner i varje fall. 
Nu är jag grymt trött, men tänker inte lägga ner packandet än. Jag har lite kvar att göra. Framför allt håller jag på och försöker strukturera upp allt. En hög med saker som ska med till Stockholm och resten som ska magasineras. Det enda problemet är att det är så trångt att högarna flyter ihop och det blir kaos av alltihop. Nåja, det är sånt man får leva med när man bor i en skokartong på 40kvm. Värre lär det bli, men jag bryr mig inte. Ser fram emot att bo lite osäkert, inneboende hos någon jag inte känner men som verkar otroligt trevlig. Tror vi kommer ha grymt kul faktiskt!
I hope I have the time of my life! And I hope you do too!!

Kommentera här: