Tiden har rusat ifrån mig!

Nu har jag bott i stora staden i 2 månader. Inte mycket till bloggande har det blivit. Kanske för att jag ägnat veckorna åt att jobba och försöka aklimatisera mig och helgerna t att ha sjukt kul. Ska dock försöka ta det lite lugnare framöver och försöka njuta lite av livet här. Jag har varit så grymt trött hela tiden så det har inte blivit mycket av det. 
Julen passerade galant. Helt klart den bästa julen hittills i mitt liv. Allt var bara så mysigt. Tror det kan bero på att jag mår så mycket bättre nu.
Nyår blev också en riktig hit. Om jag jämför med förra året då jag satt hemma ensam på nyår så var detta helt otroligt. 5-rätters middag med fantastiska människor och en utsikt över Stockholm som gjorde mig mållös när fyrverkerierna satte igång.

Jag kanske berättar mer en annan gång, när andan faller på.


Kommentera här: