50 frågor om mig... eller vad gör man inte när man är sjuk...

 

1. Vad heter du? Ann-Helene Maria Wictoria
2. Hur gammal är du? 28 (i 1 månad till ivf)
3. Vart bor du? Stockholm
4. Hårfärg? Tja, just nu är det mest svart men även lite rött och lite av min naturliga hårfärg. Ser för j-vlig ut =)
5. Ögonfärg? Grön
6. Hur lång är du? 167cm

7. Kär? För ovanlighetens skull inte.
8. Singel eller upptagen? It´s just me, myself and I!!
9. Hur många har du kysst? Jisses, jag har inte den blekaste!!
10. vem kysste du senast? Känns hemskt men jag vet inte alls vad han hette =(
11. Har du hånglat med någon av samma kön? Jajemen!
12. När hade du senast sex och med vem? Det har hunnit bli preskriberat!
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? 1,5 år skulle jag väl gissa på...
14. Dumpat någon? Ja
15. Blivit dumpad? Ja, lite för mycket kanske till och med...


16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Självständiga, äventyrliga och genomsnälla
17. Vad har du för mobil? Iphone 4.
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Betala studielån och ta ett sabbatsår för att skriva.
19. Favoritland? Sverige är ganska bra faktiskt.
20. Favoritfärg? Svart och Rosa
21. Film? Phantom of the Opera. Den har allt!!
22. Bok? Martina Haags alla böcker
23. Killar eller tjejer? De fyller väl sin funktion i mitt liv på olika sätt så jag vill inte välja.
24. Vad gillar du mest med dig själv? Lilltån?
25. Vad gillar du minst med dig själv? Ensamvargssyndromet som jag lider av.

26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - mamma
27. En person du älskar - Hela min familj
28. En person du hatar - jag väljer hellre att inte hata.
29. Ut och festa eller myskväll? Båda har sin charm
30. Saknar du någon just nu? Mormor
31. Vad är det bästa som hänt dig? Att jag föddes.
32. Beroende av något? nikotin, koffein, frisk luft och datorn
33. Ditt livs största misstag? Vill inte slösa tid på att ångra saker, alltid lär man sig något nytt.
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Mitt livs stora kärlek som jag inte träffat än...
35. Har du några tatueringar? Jupp 5 st
36. Piercingar? 4 st

37. Vem är mest lik dig? Förhoppningsvis ingen
38. Har du någon förebild? Martina Haag och P!nk
39. Vad ska du göra idag? ligga i soffan och tycka synd om mig själv eftersom jag är genomförkyld..
40. Vad är det värsta du vet? Mobbning
41. Vad är det bästa du vet? Barnskratt
42. Vad åt du senast? Frukost (havregrynsgröt, the och två smörgåsar)
43. Vad vill du ha just nu? Nässpray och halstabletter. Orkar inte gå till affären =(
44. Vad köpte du senast? Mat
45. Vem är din favorit kändis? Martina Haag
46. Vilken är din favoritställning? Vadå när jag sover? eller jag fattar inte ;-)
47. Tränar du? Från och med igår har jag tagit upp löpning igen men blev sjuk i samma stund så det får vänta lite.
48. När går du och lägger dig? Mellan nio och tio på kvällen. Kliver upp 05.15 varje morgon.
49. Vad är klockan nu? 11:15
50. Är du nöjd med ditt liv? Om jag vore nöjd skulle jag inte ha något att sträva efter så nej... Men just nu ganska tillfreds...

Kommentera här: