Måndagsexemplar..

Känner mig som ett riktigt måndagsexemplar idag. Min kropp är definitivt inte min vän. 
Ett akutbesök hos en kiropraktor fick det bli dagen till ära. Min nackspärr som suttit i sedan i torsdags har bara blivit värre så idag stod jag inte ut längre. 
Efter att jag beskrivit mina symptom ville dock inte herr kiropraktor knäcka min nacke då han misstänker diskbråck. Inte riktigt vad jag hade väntat mig. Han behöndlade i varje fall min rygg och musklerna i nacken för att jag lättare ska kunna slappna av och slippa spänningarna och förhoppningsvis blir det bättre av detta. Ska tillbaka på onsdag för att få en omgång till.
Vet inte vilken gång i ordningen det är som min nacke krånglar. Blir så trött på detta.
Den här hösten har jag spenderat var och varannan helg sängliggandes, antingen på grund av förkylning eller på grund av nacken. När sjutton ska jag få njuta av ledighet? Och njuta av denna vackra stad jag bor i?
Tänker vara lite bitter ikväll!! Men bara ikväll, imorgon ska jag jobba... Fast jag får inte lyfta något, eller någon. Men de söta små barnen då? Nä... Skit...

Kommentera här: