Snus...Kill me now!!!

Två månader har gått sedan jag snusade min sista prilla. Det har tagit åtskilliga plåster och sugtabletter för att komma hit och det mest förvånande är att det känns precis lika förjävligt som första dagen jag slutade.
SKA DET VA SÅ JÄVLA SVÅRT????

Jag pallar snart inte längre. Det är inte så mycket så att jag saknar snuset. Nä, det är jag inte alls sugen på. Men min kropp skriker efter nikotin. Jag känner mig som en riktig junkie!! 
VARFÖR??
Jo jag drog ner lite på nikotinet nu i veckan. Från både plåster och sugtabletter till bara plåster. BAD idea! Very BAD idea!!
Ska pallra mig iväg till Skärholmen och köpa sugtabletter om en stund, för detta går inte!!
Anledningen till att jag slutade med sugtabletterna är min känsliga mage som har krånglat sen augusti nångång. Så för 3 veckor sedan bestämde jag mig för att gå all in och börja en diet för att försöka få ordning på magen. Jag drog ner på kaffet till endast 1 kopp om dagen och ändrade mina matvanor helt och hållet. Kände dock att de där sugtabletterna inte var så bra för just magen. Fick lätt halsbränna och ont av dem så därför bestämde jag mig nu i veckan för att sluta helt med dem. Mycket dumt!! Det slutade med att jag igår rökte vattenpipa!! Ajabaja!!
Nåväl. För alla i min närhets trevlnad och mitt eget välmående tänker jag börja med sugtabletter igen, men ska välja en svagare sort för magens skull.

JAG FÖRBANNAR DEN DAGEN JAG RÖRDE VID TOBAK FÖR FÖRSTA GÅNGEN!!!!
 
 

Kommentera här: