Clarisonic Mia 2- för en fantastisk hy

Sedan jag flyttade till Stockholm har min hy bara totalfallerat. Den känns oren och finnarna förökar sig värre än råttorna i tunnelbanan. Jag som alltid haft ganska fin hy har helt plötsligt fått den där hemska tonårshyn som mina vänner hade i högstadiet. What to do?
Av en ren slumptrillade jag över tipset att testa Clarisonic. Tror det var i en skönhetsblogg...
Denna lilla manick kostar 1250.- och ska tydligen göra underverk.
Det sved rejält i plånboken och jag har skjutit upp köpet en längre tid för att försöka få in det i min budget. Så kände jag att jag faktiskt nu kunde köpa den i julklapp till mig själv.
Den säljs endast i utvalda Kicks-butiker och på hemmaplan där jag firade jul fanns den endast på Kicks drottninggatan i Örebro. När jag ändå hade vägarna förbi där i torsdags så slog jag till!
 
Nu har jag använt den några dagar och märker redan att min hy är mycket renare och porerna syns mindre. Dock är finnarna kvar och fortsätter föröka sig, men jag ger inte upp än. Om det inte hjälpt mot finnarna inom några veckor misstänker jag att jag behöver gå till en läkare. Det kan ju faktiskt vara hormonerna som spökar.
Oavsett så måste jag säga att denna lill manick är en fantastisk produkt som verkligen ger lyster till hyn. Så har man oren och livlös hy är detta ett bra tips!!

Kommentarer:

1 Erika:

skriven

Funderade också på en clarisonic ett tag, men sen gick mina tankar över till en Foreo Luna mini, billigare och man behöver aldrig köpa nya borst-huvuden. Sen om den är lika bra, vet jag faktiskt inte.

Men clarisonic ska ju vara super bra!

Kommentera här: