Vatten är livet!

Fick en helt fantastisk uppfinning av chefen på jobbet. Vi brukar alltid få en sommarpresent men hitills har jag inte tyckt att det varit något jag haft användning av. I år fick jag dock denna vattenflaska med inbyggd citruspress. En så fantastiskt trevlig uppfinning som jag använt dagligen sedan den kom i mina ägor.
Man skruvar bara av bottendelen, vänder upp och ner på flaskan och pressar i det man vill ha.
Idag blev det apelsin och nektarin.
Manicken kommer från SagaForm!
Vatten är verkligen fantastiskt och jag dricker sällan något annat, förutom kaffe och te. Då är det perfekt att på ett enkelt sätt kunna smaksätta vattnet för att göra det lite festligare och framförallt få i sig massa nyttiga vitaminer från frukten. Här kan man ju också frestylea lite och testa olika fruktkombinationer.
Jag är faktiskt sugen på att köpa en till flaska så att jag alltid har en färdigkyld i kylskåpet och en jag kan ha med mig. Lite synd att den itne verkar finnas i fler färger än blå och grön. Rosa eller lila hade inte varit helt fel =)
Tar tacksamt emot tips på smakkombinationer!
 
 

Kommentera här: