Vem är jag och vad har jag åstadkommit?

Idag hade vi planering hela dagen på min avdelning. Vi samlades i det nya arbetslaget som kommer att gälla from hösten, vilket innebär en helt ny medarbetare och en medarbetare som jag aldrig jobbat på samma avdelning som. Riktigt spännande att få planera för ett nytt läsår.
Vi började med en presentationsrunda. Vem är jag? Vad har jag gjort hittills i mitt liv? Vilka är mina starka sidor?
Stora frågor, svåra frågor.
Insåg där och då att jag hunnit med en del. Ibland känns det som att mitt liv varit ganska trist. Mest för att jag inte rest speciellt mycket eller gjort stora äventyr. Men jag har haft mina resor och äventyr på annat sätt. Jag har ju bland annat hittills bott i 4 olika städer, haft otaliga småjobb och även åstadkommit ett och annat som jag fått erkännanden för. Idag var nog första gången jag såg tillbaka på mitt liv och insåg att jag ändå är ganska nöjd!
Och jag längtar verkligen till hösten och det nya läsåret. Det kommer att bli grymt!

 
Det går frammåt!!
 

Kommentera här: