Skrivkurs på allvar.

Jag har länge tänkt, drömt, fantiserat om att gå en skrivkurs för att komma igång med skrivandet på riktigt. Dessa kurser hålls oftast i Stockholm och kostar massa pengar så det har inte blivit av. Men döm om min förvåning när jag insåg att jag faktiskt bor i Stockholm och har pengar! Halelujah!!
Det enda problemet nu är att varenda kurs med rimligt pris är antingen fullbokad eller ligger på onsdagar. Vi har personalmöte en onsdagkväll i månaden så det skulle kännas alldeles för trist att missa vissa kurstillfällen. Hursom så fortsätter sökandet efter en kurs.
Hittade en intensivkurs i Spanien som jag gärna hade gått. Men tio tusen var lite väl mycket då inte ens flyg ingick i priset.
Men men, jag ska hitta en kurs jag kan gå nångång.
Jag har i varje fall fått en remiss nu till en logoped. Så den bollen är i rullning. När jag ändå var hos läkaren tog jag upp mina magproblem och han höll med om att det lät väldigt mycket som IBS och jag ska nu även få träffa en dietist. Yey!! Allt gå bra nu!

Kommentera här: