Soffläge

Helgen är över. Bror med familj har åkt tillbaka till Nora och min födelsedagshelg är slut. Ryggen har helt klart tagit stryk av allt stök i helgen men det har det varit värt. Borde nog gå till en kiropraktor men plånboken säger nej just nu. Tips på botemedel mot ischias mottages tacksamt!!
Andra semesterveckan inleds liksom den första av moln och trist väder. Men det gör mig inte så mycket. Jag behöver vila och ta det lugnt och det gör jag nog lättast i detta trista väder. Även om jag gärna skulle vara ute och fiska eller skjuta båge i strålande sol. Tyvärr innebär båda en ansträngning för ryggen så det får vänta.
En långsam promenad kan jag nog möjligtvis orka med.
Är så lycklig och överväldigad efter helgen och efter As fantastiska ansträngningar för att ge mig en oförglömlig födelsedag. Så mycket kärlek ❤️ 


Kommentera här: