3 år för sjutton!!

Jag har varit så upptagen med flyttandet att jag glömt bort att fira att mitt liv i Stockholm fyllt tre år!!
Det känns helt galet att det gått tre år redan. Jag minns det som igår, all ångest, panik och ågren. Den är borta nu =)
Mycket har hänt de här tre åren, både bra och dåligt men mest bra faktiskt och jag ångrar det inte en sekund. Att flytta hit var det bästa jag gjort. Även om jag ibland drabbas av ensamhet och hemlängtan.
 
Har nu flyttat till en alldeles egen lägenhet som jag får bo i så länge jag vill och äntligen har jag mina egna saker. Jag vaknar varje morgon i min egen säng och slipper känna ångest över att jag när som helst kan bli utslängd och hamna på gatan. Bara det är värt att firas!!

Så det får nog bli kombinerad inflyttningsfest och treårsfest!!
Måste bara komma i ordning först!

Kommentera här: