Ödets ironi...

Idag för exakt ett år sedan besökte jag Sjätte tunnan i Gamla stan för första gången. Jag skulle på "dejt" med en kille men det slutade med att jag föll pladask för hans vän istället. Ödets ironi!
Jag önskar att jag kunde säga att jag ångrar att jag gick dit, att jag ångrar hela det senaste året och all hjärtesorg det fört med sig. Men faktum är att på många sätt har det senaste året varit det bästa någonsin.
Förutom Thailandsresan som var det mest fantastiska jag gjort, så har jag fått ett gäng nya vänner.
Hade jag inte gått till Sjätte tunnan den kvällen hade jag inte haft dessa fantastiska människor i mitt liv.
Framför allt Rickard och Sofia, ni är så jäkla fina!! <3 
 
Men just idag känns det lite tungt och jag antar att det måste få göra det!

Snart börjar ett nytt kapitel i mitt liv och jag har mycket att se fram emot. Är så tacksam för de människor som hjälpt mig på vägen. Jag tror helt klart att jag kommer ta mig ur det här starkare än någonsin. Det tar bara lite tid.
 
Idag är en dålig dag, men imorgon går solen upp igen...

Kommentera här: