Galenskaper (dag 3)

Dag 3 av mina 60 dagar utan att ha någon som helst kontakt med X. Går det bra? Jag har ju i varje fall inte misslyckats med uppgiften, men det är inte enkelt. Jag tänker ofta på vad jag skulle vilja säga eller skriva. Problemet är nog främst att jag tänker ut saker jag vill säga för att få honom tillbaka, få honom att ändra sig och börja älska mig igen, men det lär ju inte hända. Som det stod i bloggen jag läser "Hade han ändrat sig så hade han gjort det redan". En vän tipsade mig om att skriva en lista på allt negativt med X och jag har faktiskt tänkt den tanken själv, för det finns en del, men jag är nog inte mogen för det än. Just nu vill jag bara vara ledsen och drömma om att han kommer tillbaka (helst på en vit häst och iklädd skinande rustning). Jag är inte riktigt redo än att inse att det aldrig kommer att bli vi och att de där 60 dagarna kanske blir till en evighet.

Just nu har jag ett enormt behov av att göra av med energi men jag finner inget bra sätt. Helst av allt vill jag springa tills jag nästan stupar, dock vågar jag inte springa ensam på kvällarna och springa på ett löpband ger liksom inte samma effekt. BodyCombat var dock ganska effektivt förutom att träningsvärken är fruktansvärd. Imorse gick jag till jobbet för att få ur mig det värsta. Det blir nog en rask promenad imorgon också innan jobbet. Frisk luft och bra musik är ändå ganska bra medicin. Kom på mig själv med att gå och sjunga med i musiken när jag gick och var ganska glad att klockan var så pass att jag var tämligen ensam hela vägen. Måste ha sett ganska knasigt ut =) 
 
Nu är det i varje fall klart att jag kommer att hoppa fallskärm. Istället för den där fiskeresan jag köpte till mig och X bytte jag till ett fallskärmshopp och en skönhetsbehandling. Jojo nu ska jag skämmas bort =D 
Behöver dock någon som följer med mig. Dels för att jag inte tror att jag tar mig ut till flygplatsen själv men också för att det vore så kul om någon ville följa med mig och stötta, men ingen verkar nappa =( Så jag har inte riktigt vågat boka ett datum än. I värsta fall får jag vänta till våren eftersom de har uppehåll november-mars. Förstår inte att ingen vill se på när jag störtar mot marken 200 km i timmen. Det är väl jättespännande?!
Det blir ivf ännu en sak att bocka av på min Bucket list! 
Måste fylla på den med lite fler punkter då jag klarat av rätt många de senaste tre åren:

Flytta till Stockholm
Få Fast anställning
Prova på klättring
Åka till Thailand
Prova dykning
Skaffa en sleeve
Hoppa fallskärm

Det finns en del kvar att göra(men det är hemligt) men fallskärmshoppning är nog det jag alltid bävat för mest! Ska bli spännande!
 

Kommentera här: