Personen, kärleken eller ensamheten

Jag vill inte påstå att vårt förhållande var speciellt bra. Vi bråkade ofta och har gjort slut tidigare. Men det är de där perioderna däremellan som gör mig sorgsen. Vi hade det verkligen fantastiskt och så himla roligt tillsammans. Jag har inte bara förlorat min kärlek utan även min bästa vän som jag kunde berätta allt för. Det är nog den tomheten som är värst.

När jag tänker efter är det inte så ofta jag saknar X utan mer bara att alltid ha någon där, vilket känns hemskt. Men jag tror att det är för att jag är så arg just nu. Mest arg för att han inte känner för mig som jag känner för honom. Hur kunde det bli så? Vad är det för fel på mig?
 
 
Har avreagerat mig med ett pass Body Combat i vardagsrummet. Endorfinerna gör det lite lättare en stund. Dessutom kan man föreställa sig någon man är riktigt arg på, X, och sen slå allt vad man orkar utan att någon faktiskt blir skadad. En fantastisk träningsform =) 
(bild lånad från finest.se)
 
Alla borde testa denna träningsform någon gång!! Den gör under för själen!
 
Imorgon är det sista dagen med barnen för denna vecka, sen väntar två studiedagar då vi bara ska sitta ner och planera verksamheten det kommande läsåret. Jippi! Kommer inte alls ha svårt att koncentrera mig =( Mycket lättare med alla barn omkring mig som skänker mig så mycket glädje och kärlek. Jag är så oerhört tacksam för det jobb jag har och de människor jag får möta varje dag. Utan det hade jag inte klarat av att vara ledsen ibland.
 

Kommentera här: