Snor... och alltings jävlighet!

Jag kände redan igår när jag vaknade att halsen var lite ansträngd men försökte ignorera det så gott jag kunde. Men det går tydligen inte att ignorera bort en förkylning för idag känns det ännu värre. Något jag absolut inte vill är att behöva ligga hemma och vara sjuk, för då kommer jag definitivt att tänka en massa och bli ledsen. Jag tycker det fungerar ganska bra så länge jag håller igång och gör saker.
 
Igår var jag ute med en vän som jag lärde känna i Thailand. Det var riktigt trevligt och vi snackade mest bara skit om karlar vilket jag kände att jag behövde. Det är befriande på något sätt. De flesta jag känner lever i lyckliga parförhållanden och har nog inte så stor förståelse för hur jag mår just nu, "Mister du en står dig tusen åter". Morr....
 
Idag ska jag i varje fall pallra mig iväg på barnkalas och sen får jag se om jag måste bädda ner mig själv i sängen eller om jag orkar gå ut ikväll med. Hellst skulle jag ligga i en soffa och mysa med en bra film, men inte ensam... Jag har för övrigt inte ens en soffa att mysa i så det skiter sig ändå. Men det är nog lättare att köpa en soffa än att hitta någon att mysa med i den. =( Jaja... Varför ska livet vara enkelt för?

Det är för övrigt dag 5 idag och jag har fortfarande inte hört av mig, men det var så sjukt nära igår. Jag kan fortfarande inte riktigt fatta att jag lyckades stoppa mig själv, men jag gjorde det! Bra jobbat säger jag och klappar mig själv på axeln! Fast så mycket lättare känns det inte...

Kommentera här: